ePraca

Print Drukuj

Co to jest ePraca?

ePraca to baza ofert pracy prowadzona i udostępnianaprzez ministra rodziny, pracy i polityki społecznej.

Zgłoszenie oferty pracy odbywa się z wykorzystaniem prostego formularza online. Wszystkie oferty pracy upowszechniane są nie tylko na stronie internetowej https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop ale również w aplikacji mobilnej ePraca (dostępnej na iOS i Androida).

ePraca to wspólna baza urzędów pracy, w której prezentowane są informacje o aktualnych ofertach pracy, propozycjach staży z urzędu i przygotowaniu dorosłych, a także ofertach pracy pracodawców krajowych, którzy poszukują pracowników z obszaru naszego kraju i tzw. rynku unijnego realizowanych przez powiatowe i wojewódzkie urzędy pracy – zakładka Oferty pracy, staże i praktyki.

ePraca zawiera oferty pracy zgłaszane przez pracodawców o statusie podmiotów publicznych, o których mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, m.in. ze szkół, bibliotek, urzędów, muzeów itd.

ePraca zawiera informacje o możliwości odbycia staży/praktyk zgłaszanych przez pracodawców do bazy za pośrednictwem e-formularza dostępnego na stronie praca.gov.pl – zakładka Oferty pracy, staże i praktyki. 

ePraca w zakładce Oferty pracy, staże i praktyki, prezentuje też oferty pracy przyjmowane do realizacji przez jednostki Ochotniczych Hufców Pracy.

ePraca to także źródło informacji na temat organizowanych przez powiatowe i wojewódzkie urzędy pracy targach pracy, giełdach pracy i szkoleniach – zakładka Kalendarz targów, giełd i szkoleń.

Informacje o publikacji dokumentu