Опубліковувач

Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej (III)


Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej realizuje projekt „Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej (III)", który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego – Oś priorytetowa VII Regionalny Rynek Pracy, Działania 7.2 Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy oraz pozostających bez zatrudnienia – projekty pozakonkursowe (dla publicznych służb zatrudnienia).
 
Projekt będzie realizowany w okresie 01.01.2017-31.12.2018
 
GRUPA DOCELOWA I CEL PROJEKTU
 
Uczestnikami/uczestniczkami projektu będzie 375 osoby (202 osoby w 2017 r., 173 osób w 2018 r.), zamieszkujących na terenie województwa śląskiego, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej jako bezrobotne, z ustalonym I lub II profilem pomocy, należących co najmniej do jednej z poniższych grup:
 
- osób powyżej 50 roku życia - min. 21 osób,
- kobiet powyżej 30 roku życia – 255 kobiet,
- osób z niepełnosprawnościami powyżej 30 roku życia - min. 12 osób,
- osób długotrwale bezrobotnych powyżej 30 roku życia - min. 90 osób,
- osób o niskich kwalifikacjach powyżej 30 roku życia - min. 190 osób.
 
Celem projektu jest zwiększenie możliwości zatrudnienia kobiet i mężczyzn zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej.
 
Na realizację niniejszego projektu zostanie przeznaczona kwota 5 258 152,20 zł, w tym wkład Europejskiego Funduszu Społecznego wynosi  4 469 429,40 zł.
 
FORMY WSPARCIA
 
Każdy uczestnik/uczestniczka projektu „Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej (III)", zostanie objęty/a indywidualną i kompleksową aktywizacją zawodową, która opierać się będzie na identyfikacji potrzeb uczestnika/uczestniczki (w tym poprzez diagnozowanie potrzeb oraz możliwości doskonalenia zawodowego) i przygotowaniu/aktualizacji Indywidualnego Planu Działania. W zależności od jej wyników uczestnik/uczestniczka będzie miał/a możliwość skorzystania z następujących form wsparcia:
- pośrednictwa pracy realizowanego w formie usług mających na celu:
1) wybór zawodu zgodnego z kwalifikacjami i kompetencjami dla osób kierowanych na staż – ogółem 227 osób (127 osób w 2017 r., 100 osób w 2018 r.);
2) inicjowanie i organizowanie kontaktów z pracodawcami w związku z realizacją ofert pracy na stanowiska, których koszty wyposażenia lub doposażenia zostały sfinansowane z projektu - ogółem 37 osób (20 osób w 2017 r., 17 osób w 2018 r.);
- stażu – zaplanowanego dla 227 osób (127 osób w 2017 r., 100 osób w 2018 r.). Dodatkowo dla wszystkich uczestników/uczestniczek projektu odbywających staż przewidziano refundację kosztów przejazdu i 33 refundacje kosztów opieki nad dzieckiem/dziećmi do lat 6 lub dzieckiem/dziećmi niepełnosprawnym/i do lat 7 (odpowiednio 15 refundacji w 2017 r. i 18 refundacji w 2018 r.);
- poradnictwa zawodowego realizowanego w formie informacji indywidualnej o warunkach podejmowania działalności gospodarczej – zaplanowanego dla 114 osób (55 osób w 2017 r., 59 osób w 2018 r.);
- dofinansowania kosztów podjęcia działalności gospodarczej (jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej) – zaplanowanego dla 114 osób, w tym 57 kobiet i 57 mężczyzn (55 osób w 2017 r. /23 kobiet, 32 mężczyzn/, 59 osób w 2018 r. /34 kobiet, 25 mężczyzn/).
 
KRYTERIA KWALIFIKOWALNOŚCI NA POSZCZEGÓLNE FORMY WSPARCIA
ZE WZGLĘDU NA USTALONY PROFIL POMOCY

staż - osoby z ustalonym II profilem pomocy,
 
dofinansowanie kosztów podjęcia działalności gospodarczej - osoby z ustalonym II profilem pomocy i w uzasadnionych przypadkach z ustalonym I profilem pomocy
 
pośrednictwo pracy realizowane w związku z ofertami pracy na stanowiska, których koszty wyposażenia lub doposażenia dla skierowanego bezrobotnego zostały sfinansowane z projektu - osoby z ustalonym II profilem pomocy
 
REKRUTACJA
 
Proces rekrutacji uczestników/uczestniczek prowadzony będzie przez doradców klienta i pracowników odpowiedzialnych za wdrażanie poszczególnych form wsparcia w sposób bieżący, aż do wyczerpania się liczby miejsc na poszczególne formy wsparcia określone na dany rok we wniosku o dofinansowanie projektu.
Rekrutacja do projektu będzie prowadzona w sposób otwarty, z zachowaniem zasady równych szans, w tym zasady równości płci. Projekt przewiduje równy dostęp zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, znajdujących się w grupie potencjalnych uczestniczek/uczestników projektu.
Rekrutacja do projektu będzie odbywać się w sposób zapobiegający dyskryminacji, co wyrażać się będzie w:
  1. ułatwieniu dostępu do oferty projektowej osobom starszym, słabiej widzącym, osobom z niepełnosprawnościami poprzez: obsługę tych osób na parterze budynku, bliską lokalizację budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej od przystanków komunikacji publicznej, zapewnienie dokumentów z większą czcionką, pomoc w wypełnieniu dokumentów rekrutacyjnych w siedzibie urzędu, zapewnienie w razie potrzeby tzw. pogotowia migowego, zagwarantowanie określonej liczby miejsc dla osób z niepełnosprawnościami (tj. min. 10 osób).
  2. rozpoznaniu indywidualnych potrzeb, barier osób starszych i z niepełnosprawnościami w ramach Ankiety zgłoszeniowej do projektu oraz rozmowy z doradcą klienta lub pracownikiem odpowiedzialnym za wdrażanie poszczególnych form wsparcia. 
Etap I – zgłoszenie udziału w projekcie
 
Zgłoszenie udziału w projekcie przez potencjalnych kandydatów/kandydatki odbywać się będzie poprzez złożenie Ankiety zgłoszeniowej do projektu.

W przypadku ubiegania się o staż
Ankietę zgłoszeniową do projektu należy złożyć u swojego doradcy klienta lub pracownika odpowiedzialnego za wdrażanie tej formy wsparcia (pokój nr 23). Przyjmowanie ankiet odbywać się będzie w sposób ciągły od początku realizacji projektu, tj. od dnia 1 stycznia 2017 roku, do dnia zakończenia rekrutacji na staż.
 
W przypadku ubiegania się o dofinansowanie kosztów podjęcia działalności gospodarczej
Ankietę zgłoszeniową do projektu wraz z Wnioskiem o dofinansowanie kosztów podjęcia działalności gospodarczej należy złożyć w trakcie trwania naboru, który zostanie ogłoszony na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy oraz na tablicach ogłoszeniowych znajdujących się obok pokoju nr 4 i przed pokojem nr 30.
Ww. dokumenty, trwale spięte, należy złożyć w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej (lada informacyjna na parterze) lub wysłać pocztą tradycyjną na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, ul. Jana III Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
 
W przypadku pośrednictwa pracy w ramach którego przedstawiana jest oferta pracy na stanowisko wyposażone lub doposażone w ramach projektu
Ankietę zgłoszeniową do projektu należy złożyć u doradcy klienta. Doradca klient przedstawiając ofertę pracy uwzględnia w szczególności predyspozycje i kwalifikacje zawodowe bezrobotnych oraz warunki, jakie określił pracodawca w ofercie pracy.
 
Etap II – weryfikacja kryteriów kwalifikowalności do projektu
 
Na podstawie złożonej Ankiety zgłoszeniowej do projektu doradca klienta lub pracownik odpowiedzialny za wdrażanie poszczególnej formy wsparcia dokona weryfikacji kryteriów kwalifikowalności do projektu. Niespełnienie kryteriów kwalifikowalności skutkować będzie negatywnym wynikiem oceny formalnej i odrzuceniem kandydatury.
 
Etap III – kwalifikowanie do udziału w formach wsparcia
 
Staż
Po uzyskaniu pozytywnego wyniku oceny z etapu II:
  1. doradca klienta przygotuje kandydata/kandydatkę do rozmowy kwalifikacyjnej z potencjalnym organizatorem stażu (doradcy klienta przy wyborze osób na rozmowy kwalifikacyjne do organizatorów staży uwzględniać będą w szczególności predyspozycje i kwalifikacje zawodowe bezrobotnych oraz warunki, jakie określił organizator stażu we wniosku o zorganizowanie stażu),
  2. kandydat/kandydatka będzie kierowany/a na rozmowę kwalifikacyjną do organizatora stażu,
  3. organizator stażu spośród skierowanych kandydatów/kandydatek dokona ostatecznego wyboru osoby, która będzie odbywała staż,
  4. wybrany/a przez organizatora stażu kandydat/kandydatka po dostarczeniu skierowania na rozmowę kwalifikacyjną z akceptacją organizatora stażu zostanie zakwalifikowany/a do udziału w projekcie,
  5. w przypadku braku akceptacji organizatora stażu kandydat/kandydatka może być kierowany/a przez doradcę klienta na rozmowę kwalifikacyjną do innego organizatora stażu (pod warunkiem spełniania warunków, jakie określił organizator stażu we wniosku o zorganizowanie stażu).
Dofinansowanie kosztów podjęcia działalności gospodarczej
Po uzyskaniu pozytywnego wyniku oceny z etapu II:
  1. złożony przez kandydata/kandydatkę Wniosek o dofinansowanie kosztów podjęcia działalności gospodarczej podlegać będzie ocenie zgodnie z Regulaminem przyznawania bezrobotnym dofinansowania kosztów podjęcia działalności gospodarczej,
  2. pozytywny wynik oceny Wniosku o dofinansowanie kosztów podjęcia działalności gospodarczej i uzyskana liczba punktów zadecydują o rekomendowaniu wniosku do dofinansowania i zakwalifikowaniu kandydata/kandydatki do projektu,
  3. w ogłoszeniu o naborze Wniosków o dofinansowanie kosztów podjęcia działalności gospodarczej zostanie wskazana konkretna liczba dofinansowań zaplanowanych do udzielenia kobietom i mężczyznom w ramach projektu, w związku z czym zostaną utworzone dwie Listy rankingowe – osobna dla kobiet i mężczyzn,
  4. do dofinansowania kosztów podjęcia działalności gospodarczej zostaną rekomendowane wnioski, które uzyskają największą liczbę punktów osobno na Liście rankingowej kobiet i osobno na Liście rankingowej mężczyzn,
  5. w przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów, o otrzymaniu dofinansowania na podjęcia działalności gospodarczej i zakwalifikowaniu do projektu decydować będzie w pierwszej kolejności posiadanie statusu osoby z niepełnosprawnościami, w drugiej statusu osoby długotrwale bezrobotnej, w trzeciej statusu osoby o niskich kwalifikacjach, a następnie kolejność złożenia Wniosku o dofinansowanie kosztów podjęcia działalności gospodarczej rozumiana jako data i numer zarejestrowania go przez Kancelarię Urzędu (bez względu na sposób jego dostarczenia). Kandydatury, które zajmą kolejne miejsca utworzą Listy rezerwowe (osobne dla kobiet i mężczyzn). 
PLANOWANE EFEKTY
 
Projekt przyczyni się do osiągnięcia min. efektywności zatrudnieniowej wśród uczestniczek/uczestników które/którzy zakończą udział w projekcie na poziomie:
  1. 33% w przypadku uczestników/uczestniczek z niepełnosprawnościami,
  2. 38% w przypadku uczestników/uczestniczek o niskich kwalifikacjach,
  3. 30% w przypadku uczestników/uczestniczek długotrwale bezrobotnych,
  4. 33% w przypadku uczestników/uczestniczek w wieku 50 lat i więcej,
  5. 39% w przypadku kobiet,
  6. 43% w przypadku uczestników/uczestniczek nie kwalifikujących się do żadnej z powyższych grup.
Ponadto planuje się, że wśród uczestników/uczestniczek projektu zatrudnienie i samozatrudnienie podejmie minimum 192 osoby. Założono również, że 109 osób, które utworzy własną firmę w związku z otrzymaniem środków na podjęcie działalności gospodarczej będzie ją prowadziło przez okres minimum 12 miesięcy.
 
 
INFORMACJA DOTYCZĄCA RODO
dla uczestników i uczestniczek projektu „Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej (III)" realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej w latach 2017-2018 roku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (RPO WSL 2014-2020)
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej informuje, że:
 
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Śląskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (RPO WSL 2014-2020), mający siedzibę w Katowicach przy ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, strona internetowa: bip.slaskie.pl. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mailowy: kancelaria@slaskie.pl lub pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Administratora.
  2. Administrator wyznaczył osobę do kontaktu w sprawie przetwarzania danych osobowych, z którą może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: daneosobowe@slaskie.pl lub pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Administratora. Z osobą do kontaktu w sprawie przetwarzania danych osobowych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Na podstawie zawartej umowy o dofinansowanie projektu „Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej (III)" (projekt nr WND-RPSL.07.02.00-24-0081/17) Administrator powierzył przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych Powiatowemu Urzędowi Pracy w Dąbrowie Górniczej. W ww. Urzędzie  może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych - Panią Agnieszką Wyłupek poprzez e-mail: iod@pup-dg.pl lub pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej, ul. Jana III Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza lub osobiście w pok. 7.
  4. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne dla realizacji RPO WSL 2014-2020 - odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO:
  • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006;
  • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1304/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego i uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1081/2006;
  • Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (Dz. U. z 2017 r. poz. 1460 z późn. zm.);
  1. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji obowiązków związanych z realizacją projektu „Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej (III)", w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielenia wsparcia, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu i sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
  2. Podanie danych jest wymogiem niezbędnym do realizacji ww. celu, o którym mowa w pkt. 5. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów prawa, w tym uniemożliwiają udział w projekcie realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
  3. Pani/Pana dane osobowe zostały powierzone do przetwarzania Beneficjentowi realizującemu projekt  - Powiatowemu Urzędowi Pracy w Dąbrowie Górniczej, ul. Jana III Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza oraz podmiotom, które na zlecenie beneficjenta uczestniczą w realizacji projektu -  ------------. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez: Beneficjenta, Instytucję Zarządzającą, Instytucję Pośredniczącą oraz instytucje kontrolne upoważnione do przetwarzania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą również zostać powierzone do przetwarzania podmiotom realizującym badania ewaluacyjne lub inne działania na zlecenie Instytucji Zarządzającej lub Beneficjenta.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą także przekazywane do Centralnego Systemu Teleinformatycznego prowadzonego przez ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego, ul. Wspólna 2/4 00- 926 Warszawa.
  5. W związku z realizacją projektu „Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej (III)" przetwarzane będą kategorie danych osobowych zgodne z zakresem z Wytycznych w zakresie warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2014-2020.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt. 5, do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa.
  7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania
  8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Zarządzającej
    lub Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku podejrzenia naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych.
  9. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.


 


Informacje o publikacji dokumentu

Aktualności

Sprawozdania MRPiPS-01 za rok 2024


 

Załączniki

MRiPS-01 styczeń 2024
MRiPS-01 styczeń 2024.pdf 410 KB
MRiPS-01 luty 2024
MRiPS-01 luty 2024.pdf 409 KB
MRiPS-01 marzec 2024
MRiPS-01 marzec 2024.pdf 445 KB
MRiPS-01 kwiecień 2024
MRiPS-01 kwiecień 2024.pdf 422 KB
MRiPS-01 maj 2024
MRiPS-01 maj 2024.pdf 386 KB
MRiPS-01 czerwiec 2024
MRiPS-01 czerwiec 2024.pdf 376 KB
MRiPS-01 lipiec 2024
MRiPS-01 lipiec 2024.pdf 384 KB
MRiPS-01 sierpień 2024
MRiPS-01 sierpień 2024.pdf 771 KB
MRiPS-01 wrzesień 2024
MRiPS-01 wrzesień 2024.pdf 478 KB
MRiPS-01 październik 2024
MRiPS-01 październik 2024.pdf 500 KB
MRiPS-01 listopad 2024
MRiPS-01 listopad 2024.pdf 377 KB
MRiPS-01 grudzień 2024
MRiPS-01 grudzień 2024.pdf 381 KB
MRiPS-07 pierwsze półrocze 2024
MRiPS-07 pierwsze półrocze 2024.pdf 133 KB
MRiPS-07 drugie półrocze 2024
MRiPS-07 drugie półrocze 2024.pdf 132 KB
Z1 II półrocze 2024
Załącznik 1 II półrocze 2024.pdf 443 KB

Staże i bony stażowe finansowane ze środków Funduszu Pracy - PUP Dąbrowa Górnicza

Aktualnie trwa nabór uczestników i uczestniczek na staże ze środków Funduszu Pracy
 
Termin naboru: nabór ciągły (o terminie zakończenia naboru poinformujemy na stronie internetowej oraz profilu Facebook Urzędu Pracy na 7 dni przed jego zakończeniem).
 
Oferujemy:
- stypendium stażowe za każdy miesiąc odbywania stażu w wysokości 1 994,40 zł,
- zwrot kosztów przejazdu,
- refundację kosztów opieki nad dziećmi do 6 roku życia lub dziećmi niepełnosprawnymi do 7 roku życia lub osobą zależną.
 
Jak wziąć udział:
Zgłoś chęć udziału w stażu u swojego doradcy klienta.
 
Jeśli już masz swojego organizatora stażu poproś go o złożenie Wniosku o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu do Urzędu ze wskazaniem na Ciebie.
 
Wniosek o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu dostępny do pobrania poniżej lub w wersji papierowej w pokoju nr 30
 
Okres stażu: 3 lub 6 miesięcy
 
Standardy dostępności:
Nabór prowadzony jest w sposób otwarty, z zachowaniem zasad równościowych, w tym zasady równości szans kobiet i mężczyzn oraz standardów dostępności. Wyrazem tego jest:

  • zastosowanie w dokumentach tekstu łatwego do czytania,
  • zapewnienie dokumentów z dużą czcionką, dostosowanych do czytników ekranowych,
  • pomoc w zrozumieniu, wypełnieniu i złożeniu dokumentów,
  • w przypadku informacji umieszczanych na stronie internetowej Urzędu możliwość eksportu dokumentów do pliku PDF.,
  • obsługę osób z niepełnosprawnością ruchową na parterze budynku w pokoju nr 1,
  • zapewnienie w razie potrzeby tzw. pogotowia migowego,
  • użycie w razie potrzeby pętli indukcyjnej dla osób słabosłyszących,
  • zapewnienie dwóch miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami,
  • bliską lokalizację budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej od przystanków komunikacji publicznej.

Dane kontaktowe:
Szczegółowe informacje o stażach i bonach stażowych uzyskasz w pokojach nr 30 lub 36 i pod numerami telefonów:
- 32 262 37 39 lub 32 262 29 39 wew. 225, 226, 212,
- kom. 786-863-295
lub
- u swojego doradcy klienta.

 

Załączniki

Wniosek o zorganizowanie stażu (edytowalny)
Wniosek o zorganizowanie stażu (edytowalny).pdf 233 KB
Wniosek o realizację stażu w systemie zmianowym (edytowalny)
Wniosek o realizację stażu w systemie zmianowym (edytowalny).pdf 43 KB
Wniosek osoby odbywającej staż o udzielenie dni wolnych - FP
Wniosek osoby odbywającej staż o udzielenie dni wolnych - FP.pdf 38 KB
Formularz sprawozdania ze stażu FP
Formularz sprawozdania ze stażu FP.pdf 55 KB
Formularz opinii z przebiegu stażu FP
Formularz opinii z przebiegu stażu FP.pdf 63 KB
Regulamin zwrotu kosztów przejazdu ze środków FP-PFRON-tekst ujednolicony-obowiązujący od 1.01.2023 r.
Regulamin zwrotu kosztów przejazdu ze środków FP-PFRON-tekst ujednolicony-obowiązujący od 1.01.2023 r..pdf 582 KB
Załacznik nr 1 - Wniosek o zwrot kosztów przejazdu komunikacją publiczną FP
Załacznik nr 1 - Wniosek o zwrot kosztów przejazdu komunikacją publiczną FP.doc 39 KB
Załacznik nr 2 - Wniosek o zwrot kosztów przejazdu własnym środkiem transportu FP-PFRON
Załacznik nr 2 - Wniosek o zwrot kosztów przejazdu własnym środkiem transportu FP-PFRON.doc 39 KB
Załącznik nr 3 - Zestawienie kosztów jednorazowych FP-PFRON
Załącznik nr 3 - Zestawienie kosztów jednorazowych FP-PFRON.doc 53 KB
Wniosek o przyznanie refundacji kosztów opieki - zawarcie umowy FP 2024
Wniosek o przyznanie refundacji kosztów opieki - zawarcie umowy FP 2024.pdf 216 KB
Wniosek o refundację kosztów opieki FP 2024- załacznik nr 1 do umowy
Wniosek o refundację kosztów opieki FP 2024- załacznik nr 1 do umowy.pdf 163 KB
Zaświadczenie potwierdzające pobyt dziecka i poniesione koszty z tyt. sprawowania opieki
Zaświadczenie potwierdzające pobyt dziecka i poniesione koszty z tyt. sprawowania opieki.pdf 25 KB
Lista obecności FP 2024
Lista obecności FP 2024.pdf 35 KB
Lista obecności FP 2025
Lista obecności FP 2025.pdf 41 KB

Sprawozdania MRiPS-01 za rok 2025


Dzień Doradztwa Zawodowego - 30 stycznia 2025 roku

30 stycznia 2025 roku w godzinach od 13:00 do 17:00
Dzień Doradztwa Zawodowego

W dniu 30 stycznia 2025 roku w godzinach od 13:00 do 17:00 wraz z III Liceum Ogólnokształcącym im. Generała Władysława Andersa w Dąbrowie Górniczej zapraszamy  do na Dzień Doradztwa Zawodowego. Dzień Doradztwa Zawodowego odbędzie się III Liceum Ogólnokształcącym im. Generała Władysława Andersa w Dąbrowie Górniczej.
Na Miejscu, w punkcie konsultacyjnym, czekać będą doradcy zawodowi z naszego Urzędu dysponujący najnowocześniejszymi metodami doradztwa – okularami VR Meta Quest 3
z filmami informacyjnymi o zawodach.
Będzie to doskonała okazja do uzyskania dodatkowych informacji, poszerzenia wiedzy na temat pracy w służbach mundurowych oraz możliwościach kształcenia w tych kierunkach.
W podanym terminie będzie można osobiście porozmawiać z przedstawicielami służb mundurowych: Policji, Wojska, Straży Pożarnej, Służby Więziennej, ABW, Pogotowia Ratunkowego, Straży Granicznej oraz z przedstawicielami wyższych uczelni: Akademii Wyższej Szkoły Biznesu i Wyższej Szkoły Planowania Strategicznego w Dąbrowie Górniczej.
 
Zapraszamy młodzież, która swoją przyszłość wiąże z pracą w służbach mundurowych 

Sprawozdania MRiPS-01 za rok 2022

Załączniki

MRiPS-01 styczeń 2022
MRiPS-01 styczeń 2022.pdf 386 KB
MRiPS-01 luty 2022
MRiPS-01 luty 2022.pdf 385 KB
MRiPS-01 marzec 2022
MRiPS-01 marzec 2022.pdf 372 KB
MRiPS-01 kwiecień 2022
MRiPS-01 kwiecień 2022.pdf 380 KB
MRiPS-01 maj 2022
MRiPS-01 maj 2022.pdf 399 KB
MRiPS-01 czerwiec 2022
MRiPS-01 czerwiec 2022.pdf 397 KB
MRiPS-01 lipiec 2022
MRiPS-01 lipiec 2022.pdf 400 KB
MRiPS-01 sierpień 2022
MRiPS-01 sierpień 2022.pdf 420 KB
MRiPS-01 wrzesień 2022
MRiPS-01 wrzesień 2022.pdf 377 KB
MRiPS-01 październik 2022
MRiPS-01 październik 2022.pdf 385 KB
MRiPS-01 listopad 2022
MRiPS-01 listopad 2022.pdf 384 KB
MRiPS-01 grudzień 2022
MRiPS-01 grudzień 2022.pdf 377 KB
MRiPS-07 pierwsze półrocze 2022
MRiPS-07 pierwsze półrocze 2022.pdf 171 KB
MRiPS-07 drugie półrocze 2022
MRiPS-07 drugie półrocze 2022.pdf 127 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display