Публикатор

Załatw swoje sprawy w urzędzie pracy elektronicznie!

Załatw swoje sprawy w urzędzie pracy elektronicznie!


Przypominamy, że większość spraw w urzędzie pracy można załatwić elektronicznie za pośrednictwem portalu praca.gov.pl. Portal przeznaczony jest zarówno dla osób fizycznych, jak i pracodawców i przedsiębiorców.
Aby:
- zarejestrować się jako osoba bezrobotna czy poszukująca pracy,
- zgłosić podjęcie pracy, rozpoczęcie działalności gospodarczej, czy brak gotowości do podjęcia pracy,
- złożyć wniosek o pozbawienie statusu osoby bezrobotnej,
- uzyskać zaświadczenie,
- złożyć wniosek (np. o staż, dofinansowanie kosztów podjęcia działalności gospodarczej i in.),
- złożyć ofertę pracy,
- powiadomić urząd o zatrudnieniu cudzoziemca,
- i załatwić wiele innych spraw
wcale nie trzeba wychodzić z domu czy z biura! Wystarczy, że posiadacie Państwo profil zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny, a założenie konta na portalu praca.gov.pl nie będzie już żadnym problemem!
Dodatkowo – jeśli wyrazicie Państwo zgodę na doręczanie pism, w tym PIT, poprzez konto praca.gov.pl (zaznaczając odpowiedni checkbox w zakładce „Dane konta") – urząd pracy będzie mógł kontaktować się z Państwem zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego, właśnie poprzez portal praca.gov.pl.
A to wszystko szybko, wygodnie i absolutnie bezpłatnie - bez żadnych ukrytych kosztów!
 
Jeśli nie posiadacie Państwo profilu zaufanego – instrukcję jego uzyskania można znaleźć na stronie: https://pz.gov.pl/pz/registerMainPage
 
Zdjęcie galerii artykułu:  - pracagovpl.png&imagePreview=1
Zdjęcie galerii artykułu:  - pracagovpl.png&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - zgoda.png&imagePreview=1

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display