Публикатор

Dojrzały biznes



Od 4 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku Powiatowy Urząd Pracy realizował projekt „Dojrzały biznes"współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 – Działania 6.2 „Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia".

GRUPA DOCELOWA i CEL PROJEKTU

Projekt był skierowany do 30 osób bezrobotnych zarejestrowanych w dąbrowskim Urzędzie Pracy, w tym dla 14 mężczyzn powyżej 45 roku życia i 16 kobiet bez względu na wiek i miał na celu rozwój lokalnej przedsiębiorczości poprzez zapewnienie kompleksowego wsparcia w procesie zakładania własnej działalności gospodarczej.


FORMY WSPARCIA


 

Uczestnicy projektu uzyskali wsparcie w postaci:

- opracowania Indywidualnego Programu Przedsiębiorczości w celu zdiagnozowania zakresu pomocy doradczo-szkoleniowej, która została udzielona w kontekście potrzeb związanych z planowanym założeniem własnej firmy,

- doradztwa indywidualnego i grupowego oraz pomocy indywidualnego opiekuna w przygotowaniu wniosku o przyznanie wsparcia finansowego oraz pomostowego,

- szkolenia z zakresu obsługi komputera oraz wykorzystania nowoczesnych technik komunikacyjno-informacyjnych w biznesie (dla początkujących i średnio zaawansowanych),

- szkolenia „ABC Przedsiębiorczości" z możliwością wybrania jednego z dwóch modułów dodatkowych: „Komputer w małej firmie" lub „Kasa fiskalna + Subiekt",

- wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości w wysokości do 40 000 zł dla 21 osób, dzięki któremu ograniczona została bariera braku środków finansowych na wydatki związane z uruchomieniem biznesu.

- podstawowego wsparcia pomostowego dla 23 osób, które uruchomiły działalność gospodarczą w wyniku wsparcia doradczo-szkoleniowego udzielonego w ramach projektu,

- przedłużonego wsparcia pomostowego dla 12 osób, którzy zakończyli pobieranie podstawowego wsparcia pomostowego, a sytuacja ich firmy wymagała dalszej pomocy finansowej,

- branżowego szkolenia wspierającego fazę „dojrzewania" nowo powstałej firmy.


PRZEBIEG REALIZACJI PROJEKTU


 

Rekrutacja do projektu rozpoczęła się 2 lutego 2010 roku. Pierwszy etap rekrutacji polegał na weryfikacji formalnej potencjalnych uczestników projektu, którzy złożyli wypełniony formularz rekrutacyjny wraz ze stosownymi oświadczeniami. Kandydaci, którzy przeszli pozytywnie weryfikację formalną zostali zakwalifikowani do drugiego etapu, czyli weryfikacji merytorycznej. Składała się ona z rozmowy przeprowadzonej przez doradców zawodowych na bazie składanego przez kandydata „Wstępnego opisu przedsięwzięcia" oraz testu predyspozycji z zastosowaniem Kwestionariusza Zainteresowań Zawodowych. Doradcy zawodowi na podstawie powyższych narzędzi dokonali oceny merytorycznej kandydatów z zastosowaniem Karty Oceny Merytorycznej. Zgodnie z punktacją przyznaną w ramach Karty Oceny Merytorycznej zestawione zostały dwie Listy Rankingowe – osobna dla kobiet i osobna dla mężczyzn wg malejącej liczby punktów. Ostateczny proces rekrutacji został zakończony podpisaniem „Deklaracji uczestnictwa" w projekcie przez 16 kobiet i przez 14 mężczyzn.

Po podpisaniu „Deklaracji uczestnictwa" dla każdego Uczestnika projektu opracowany został Indywidualny Program Przedsiębiorczości (IPP), czyli diagnoza potrzeb doradczo-szkoleniowych każdego uczestnika projektu sporządzona przez doradcę zawodowego zawierająca m.in. zakres tematyczny szkoleń i doradztwa oraz liczbę godzin przypadających na poszczególne tematy z podziałem na szkolenia i doradztwo indywidualne i grupowe.

W czerwcu uczestnicy projektu przystąpili do realizacji swoich IPP. Pierwszym zaplanowanym wsparciem w ramach Indywidualnych Planów Przedsiębiorczości było doradztwo grupowe w formie 8 godzinnych warsztatów miękkich dotyczących wzmacniania postaw przedsiębiorczych oraz kształtowania umiejętności „miękkich" potrzebnych w biznesie. Warsztaty realizowane były w trzech 10 osobowych grupach.

Od lipca do połowy września 2010 roku uczestnicy projektu realizowali kolejne zaplanowane  w IPP działania– tj. 2 szkolenia.

Pierwsze szkolenie „Umiejętności obsługi komputera i wykorzystania nowoczesnych technik komunikacyjnych w biznesie" realizowane było na dwóch poziomach  - dla początkujących (100 godzin szkolenia) i dla średnio zaawansowanych (76 godzin szkolenia). Szkolenie obejmowało zagadnienia dotyczące m.in.: edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, Internetu i poczty elektronicznej, grafiki menadżerskiej i prezentacyjnej, programu SYMFONIA-HANDEL, zarządzania kontaktami z klientami oraz zastosowania Internetu w biznesie.

Drugie szkolenie „ABC Przedsiębiorczości" uczestnicy mogli poszerzyć o jeden z dwóch modułów do wybrania: „Komputer w małej firmie" lub „Kasa fiskalna + Subiekt". Uczestnicy projektu w ramach szkolenia „ABC Przedsiębiorczości" mogli zgłębić wiedzę na temat m.in.: prawa pracy, rejestracji firmy, form opodatkowania działalności gospodarczej, podstaw marketingu i reklamy czy efektywnego zarządzania czasem i zarządzania zasobami ludzkimi. Ważnym elementem szkolenia były warsztaty pisania biznes planu. Na szkoleniu „Komputer w małej i średniej firmie" uczestnicy projektu poznali obsługę programu SYMFONIA (Kadry i Płace oraz Finanse i Księgowość) oraz programu PŁATNIK, natomiast uczestnicy szkolenia „Obsługa kasy fiskalnej i programu SUBIEKT" uzyskali praktyczną wiedzę na temat obsługi kasy fiskalnej oraz programu SUBIEKT i PŁATNIK.

Wszyscy uczestnicy projektu ukończyli szkolenia otrzymując Zaświadczenia o ukończeniu kursu i Certyfikaty.

W czasie trwania szkoleń uczestnicy projektu „Dojrzały biznes" mogli korzystać w Punkcie Konsultacyjnym w Biurze Projektu również z doradztwa indywidualnego połączonego ze wsparciem indywidualnych opiekunów (specjalistów ds. przedsiębiorczości). Doradztwo miało na celu przygotowanie uczestników projektu do poprawnego przygotowania wniosków o wsparcie finansowe i biznes planów.

Wnioski o przyznanie głównego wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości oceniane i weryfikowane były przez powołaną w tym celu Komisję Oceny Wniosków na podstawie Karty Weryfikacji Formalnej oraz Karty Oceny Merytoryczno-Technicznej. Badane były: możliwość utrzymania działalności gospodarczej, racjonalność i zasadność wydatków w odniesieniu do planowanego projektu, zgodność projektu ze zdefiniowanymi potrzebami oraz konkurencyjność przedsiębiorstwa w skali rynku lokalnego. Z 30 wniosków o przyznanie głównego wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości złożonych przez uczestników projektu „Dojrzały biznes" dofinansowanie (w wysokości do 40 000 zł) otrzymało 21 wniosków, które otrzymały największą liczbę punktów przyznanych przez KOW. Wszyscy uczestnicy, którzy otrzymali dofinansowanie, do końca listopada otworzyli własne firmy. 1 osoba, która nie otrzymała dotacji otworzyła firmę we własnym zakresie i korzysta dalej ze wsparcia oferowanego w ramach projektu. Wśród 21 nowych firm w naszym mieście powstało m.in.: biuro analiz, zarządzania i administrowania nieruchomościami, agencja turystyczna, instytut zdrowia i urody, firma budowlana, szkoła języka angielskiego, sklep wielobranżowy, warsztat samochodowo-remontowy, pracownia florystyczno-plastyczna, biuro rachunkowe, firma tworząca biżuterię autorską, agencja eventowa, firma zajmująca się haftem komputerowym, agencja ubezpieczeniowa i drukarnia cyfrowa.

Kolejnym etapem projektu było przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego dla wszystkich uczestników projektu (Beneficjentów pomocy), którzy w wyniku udziału w projekcie do końca listopada otworzyli własne działalności gospodarcze. Wnioski złożyły 23 osoby. Wszystkie wnioski zostały pozytywnie ocenione przez Komisję Oceny Wniosków i 23 uczestników projektuotrzymało podstawowe wsparcie pomostowe, które udzielane było do 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia działalności gospodarczej w wysokości maksymalnie do 1276 zł miesięcznie na osobę. Finansowe wsparcie pomostowe jest bezzwrotną pomocą kapitałową wspomagającą „przetrwanie" Beneficjenta pomocy do momentu uzyskania przez niego płynności finansowej. Kwota ta miała ułatwić początkującemu przedsiębiorcy pokrycie obligatoryjnych opłat, ponoszonych przez przedsiębiorcę, niezależnie od poziomu przychodów (w szczególności w postaci składki na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne oraz fundusze pozaubezpieczeniowe dla przedsiębiorcy niezatrudniającego pracowników oraz na pokrycie innych obligatoryjnych wydatków związanych z działalnością przedsiębiorstwa).

W przypadku utrzymującej się i udokumentowanej słabej kondycji finansowej firmy, przedsiębiorcy (Beneficjenci pomocy) mogli się również starać o przedłużone wsparcie pomostowe, które udzielane było po zakończeniu podstawowego wsparcia pomostowego przez kolejne 6 miesięcy, jednak nie dłużej niż do 12 miesiąca od dnia podpisania  Umowy o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego w wysokości maksymalnie do 1276 zł miesięcznie na firmę. Przedłużone wsparcie pomostowe uzyskało 12 Beneficjentów Pomocy, których sytuacja była najcięższa.

Ponadto od momentu rozpoczęcia prowadzenia działalności  uczestnicy projektu mogli korzystać z fakultatywnego doradztwa biznesowego oraz pomocy indywidualnych opiekunów w efektywnym i prawidłowym wykorzystaniu przyznanego wsparcia finansowego i pomostowego, a także z fakultatywnego szkolenia branżowego wspierającego fazę „dojrzewania" powstałej firmy dobranego przez doradcę po wspólnych konsultacjach z przedsiębiorcą. Z indywidualnych szkoleń wspierających rozwój firmy skorzystało 17 przedsiębiorców (Beneficjentów pomocy).


REZULTATY PROJEKTU


 

Realizacja projektu umożliwiła osiągniecie poniżysz rezultatów twardych i najważniejszych produktów:

Rezultaty:

- rozpoznano potrzeby doradczo-szkoleniowe 16 kobiet i 16 mężczyzn związane z planowanym założeniem własnej firmy poprzez objęcie ich wstępnym procesem doradczym,

- 16 kobiet i 14 mężczyzn nabyło wiedzę i umiejętności z zakresu przedsiębiorczości oraz wykorzystania nowoczesnych technik komunikacyjno-informacyjnych w biznesie dzięki organizacji dla nich szkolenia „ABC Przedsiębiorczości" oraz szkolenia informatycznego,

- sfinansowano wydatki inwestycyjne związane z rozruchem firmy 21 osobom, które otrzymały główne wsparcie finansowe na założenie działalności gospodarczej,

- podniesiono płynność finansową 23 nowo powstałych firm poprzez przyznanie finansowego wsparcia pomostowego dla 12 kobiet i 11 mężczyzn,

- powstało w mieście 26 nowych, dobrze przygotowanych do działalności rynkowej firm.

Produkty:

- 32 Indywidualne Programy Przedsiębiorczości,

- 30 zaświadczeń o ukończeniu szkolenia „ABC Przedsiębiorczości",

- 30 zaświadczeń o ukończeniu szkolenia w zakresie obsługi komputera z wykorzystaniem IT,

- 21 bezzwrotnych dotacji na podjęcie działalności gospodarczej w wysokości do 40 tys. zł na osobę

– 21 umów o przyznanie głównego wsparcia finansowego,

- 23 umowy o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego,

- wydano 200 broszur promocyjno-informacyjnych oraz 300 broszur podsumowujących realizację projektu.

Szczegółowe informacje na temat wsparcia oferowanego w ramach projektu zawarte są w Regulaminie projektu „Dojrzały biznes" dostępnego poniżej. Realizacja projektu opiera się na „Wytycznych w sprawie udzielania pomocy na rozwój przedsiębiorczości w ramach działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie śląskim" (wersja z marca 2009 roku, również do pobrania).


Informacja dla uczestników i uczestniczek projektów realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) w latach 2008-2015

 
Mając na względzie wejście w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016) Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej informuje, że:

1) podstawą prawną przetwarzania danych osobowych uczestników i uczestniczek projektów realizowanych przez PUP w Dąbrowie Górniczej w ramach PO KL jest art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. g) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
2) w ramach projektów PO KL przetwarzane są następujące kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, PESEL, wiek, płeć, dane kontaktowe, dane dodatkowe (wykształcenie, opieka nad dzieckiem lub osobą zależną, niepełnosprawność), rodzaj i szczegóły wsparcia;
3) administratorem  danych osobowych w projektach PO KL jest Instytucja Zarządzająca PO KL - Minister Inwestycji i Rozwoju, z siedzibą w Warszawie przy ul. Wspólnej 2/4, kontakt do Inspektora Ochrony Danych (IOD): iod@miir.gov.pl;
4) celem przetwarzania danych osobowych w projektach PO KL jest obowiązek udokumentowania kwalifikowalności wydatków w ramach projektu PO KL w okresie wskazanym w umowie o dofinansowanie projektu; 
5) uczestnik/uczestniczka projektu PO KL ma prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania;
 6) uczestnik/uczestniczka projektu PO KL ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku podejrzenia naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych;
7) jedynym podmiotem, który przetwarza dane osobowe uczestników i uczestniczek projektów realizowanych przez PUP w Dąbrowie Górniczej w ramach PO KL jest w/w Urząd z siedzibą w Dąbrowie Górniczej przy ul. Jan III Sobieskiego 12, e-mail: kada@praca.gov.pl, tel. 32 262 37 39;
8) Inspektorem Ochrony Danych z ramienia Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej jest Pani Agnieszka Wyłupek, z którą można się kontaktować pod numerem telefonu 32 262 37 39 w. 221, e-mailowo pod adresem iod@pup-dg.pl lub osobiście w pokoju nr 7.
 


Informacje o publikacji dokumentu

Aktualności

Sprawozdania MRPiPS-01 za rok 2024


 

Załączniki

MRiPS-01 styczeń 2024
MRiPS-01 styczeń 2024.pdf 410 KB
MRiPS-01 luty 2024
MRiPS-01 luty 2024.pdf 409 KB
MRiPS-01 marzec 2024
MRiPS-01 marzec 2024.pdf 445 KB
MRiPS-01 kwiecień 2024
MRiPS-01 kwiecień 2024.pdf 422 KB
MRiPS-01 maj 2024
MRiPS-01 maj 2024.pdf 386 KB
MRiPS-01 czerwiec 2024
MRiPS-01 czerwiec 2024.pdf 376 KB
MRiPS-01 lipiec 2024
MRiPS-01 lipiec 2024.pdf 384 KB
MRiPS-01 sierpień 2024
MRiPS-01 sierpień 2024.pdf 771 KB
MRiPS-01 wrzesień 2024
MRiPS-01 wrzesień 2024.pdf 478 KB
MRiPS-01 październik 2024
MRiPS-01 październik 2024.pdf 500 KB
MRiPS-01 listopad 2024
MRiPS-01 listopad 2024.pdf 377 KB
MRiPS-01 grudzień 2024
MRiPS-01 grudzień 2024.pdf 381 KB
MRiPS-07 pierwsze półrocze 2024
MRiPS-07 pierwsze półrocze 2024.pdf 133 KB
MRiPS-07 drugie półrocze 2024
MRiPS-07 drugie półrocze 2024.pdf 132 KB
Z1 II półrocze 2024
Załącznik 1 II półrocze 2024.pdf 443 KB

Staże i bony stażowe finansowane ze środków Funduszu Pracy - PUP Dąbrowa Górnicza

Aktualnie trwa nabór uczestników i uczestniczek na staże ze środków Funduszu Pracy
 
Termin naboru: nabór ciągły (o terminie zakończenia naboru poinformujemy na stronie internetowej oraz profilu Facebook Urzędu Pracy na 7 dni przed jego zakończeniem).
 
Oferujemy:
- stypendium stażowe za każdy miesiąc odbywania stażu w wysokości 1 994,40 zł,
- zwrot kosztów przejazdu,
- refundację kosztów opieki nad dziećmi do 6 roku życia lub dziećmi niepełnosprawnymi do 7 roku życia lub osobą zależną.
 
Jak wziąć udział:
Zgłoś chęć udziału w stażu u swojego doradcy klienta.
 
Jeśli już masz swojego organizatora stażu poproś go o złożenie Wniosku o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu do Urzędu ze wskazaniem na Ciebie.
 
Wniosek o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu dostępny do pobrania poniżej lub w wersji papierowej w pokoju nr 30
 
Okres stażu: 3 lub 6 miesięcy
 
Standardy dostępności:
Nabór prowadzony jest w sposób otwarty, z zachowaniem zasad równościowych, w tym zasady równości szans kobiet i mężczyzn oraz standardów dostępności. Wyrazem tego jest:

  • zastosowanie w dokumentach tekstu łatwego do czytania,
  • zapewnienie dokumentów z dużą czcionką, dostosowanych do czytników ekranowych,
  • pomoc w zrozumieniu, wypełnieniu i złożeniu dokumentów,
  • w przypadku informacji umieszczanych na stronie internetowej Urzędu możliwość eksportu dokumentów do pliku PDF.,
  • obsługę osób z niepełnosprawnością ruchową na parterze budynku w pokoju nr 1,
  • zapewnienie w razie potrzeby tzw. pogotowia migowego,
  • użycie w razie potrzeby pętli indukcyjnej dla osób słabosłyszących,
  • zapewnienie dwóch miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami,
  • bliską lokalizację budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej od przystanków komunikacji publicznej.

Dane kontaktowe:
Szczegółowe informacje o stażach i bonach stażowych uzyskasz w pokojach nr 30 lub 36 i pod numerami telefonów:
- 32 262 37 39 lub 32 262 29 39 wew. 225, 226, 212,
- kom. 786-863-295
lub
- u swojego doradcy klienta.

 

Załączniki

Wniosek o zorganizowanie stażu (edytowalny)
Wniosek o zorganizowanie stażu (edytowalny).pdf 233 KB
Wniosek o realizację stażu w systemie zmianowym (edytowalny)
Wniosek o realizację stażu w systemie zmianowym (edytowalny).pdf 43 KB
Wniosek osoby odbywającej staż o udzielenie dni wolnych - FP
Wniosek osoby odbywającej staż o udzielenie dni wolnych - FP.pdf 38 KB
Formularz sprawozdania ze stażu FP
Formularz sprawozdania ze stażu FP.pdf 55 KB
Formularz opinii z przebiegu stażu FP
Formularz opinii z przebiegu stażu FP.pdf 63 KB
Regulamin zwrotu kosztów przejazdu ze środków FP-PFRON-tekst ujednolicony-obowiązujący od 1.01.2023 r.
Regulamin zwrotu kosztów przejazdu ze środków FP-PFRON-tekst ujednolicony-obowiązujący od 1.01.2023 r..pdf 582 KB
Załacznik nr 1 - Wniosek o zwrot kosztów przejazdu komunikacją publiczną FP
Załacznik nr 1 - Wniosek o zwrot kosztów przejazdu komunikacją publiczną FP.doc 39 KB
Załacznik nr 2 - Wniosek o zwrot kosztów przejazdu własnym środkiem transportu FP-PFRON
Załacznik nr 2 - Wniosek o zwrot kosztów przejazdu własnym środkiem transportu FP-PFRON.doc 39 KB
Załącznik nr 3 - Zestawienie kosztów jednorazowych FP-PFRON
Załącznik nr 3 - Zestawienie kosztów jednorazowych FP-PFRON.doc 53 KB
Wniosek o przyznanie refundacji kosztów opieki - zawarcie umowy FP 2024
Wniosek o przyznanie refundacji kosztów opieki - zawarcie umowy FP 2024.pdf 216 KB
Wniosek o refundację kosztów opieki FP 2024- załacznik nr 1 do umowy
Wniosek o refundację kosztów opieki FP 2024- załacznik nr 1 do umowy.pdf 163 KB
Zaświadczenie potwierdzające pobyt dziecka i poniesione koszty z tyt. sprawowania opieki
Zaświadczenie potwierdzające pobyt dziecka i poniesione koszty z tyt. sprawowania opieki.pdf 25 KB
Lista obecności FP 2024
Lista obecności FP 2024.pdf 35 KB
Lista obecności FP 2025
Lista obecności FP 2025.pdf 41 KB

Sprawozdania MRiPS-01 za rok 2025


Dzień Doradztwa Zawodowego - 30 stycznia 2025 roku

30 stycznia 2025 roku w godzinach od 13:00 do 17:00
Dzień Doradztwa Zawodowego

W dniu 30 stycznia 2025 roku w godzinach od 13:00 do 17:00 wraz z III Liceum Ogólnokształcącym im. Generała Władysława Andersa w Dąbrowie Górniczej zapraszamy  do na Dzień Doradztwa Zawodowego. Dzień Doradztwa Zawodowego odbędzie się III Liceum Ogólnokształcącym im. Generała Władysława Andersa w Dąbrowie Górniczej.
Na Miejscu, w punkcie konsultacyjnym, czekać będą doradcy zawodowi z naszego Urzędu dysponujący najnowocześniejszymi metodami doradztwa – okularami VR Meta Quest 3
z filmami informacyjnymi o zawodach.
Będzie to doskonała okazja do uzyskania dodatkowych informacji, poszerzenia wiedzy na temat pracy w służbach mundurowych oraz możliwościach kształcenia w tych kierunkach.
W podanym terminie będzie można osobiście porozmawiać z przedstawicielami służb mundurowych: Policji, Wojska, Straży Pożarnej, Służby Więziennej, ABW, Pogotowia Ratunkowego, Straży Granicznej oraz z przedstawicielami wyższych uczelni: Akademii Wyższej Szkoły Biznesu i Wyższej Szkoły Planowania Strategicznego w Dąbrowie Górniczej.
 
Zapraszamy młodzież, która swoją przyszłość wiąże z pracą w służbach mundurowych 

Sprawozdania MRiPS-01 za rok 2022

Załączniki

MRiPS-01 styczeń 2022
MRiPS-01 styczeń 2022.pdf 386 KB
MRiPS-01 luty 2022
MRiPS-01 luty 2022.pdf 385 KB
MRiPS-01 marzec 2022
MRiPS-01 marzec 2022.pdf 372 KB
MRiPS-01 kwiecień 2022
MRiPS-01 kwiecień 2022.pdf 380 KB
MRiPS-01 maj 2022
MRiPS-01 maj 2022.pdf 399 KB
MRiPS-01 czerwiec 2022
MRiPS-01 czerwiec 2022.pdf 397 KB
MRiPS-01 lipiec 2022
MRiPS-01 lipiec 2022.pdf 400 KB
MRiPS-01 sierpień 2022
MRiPS-01 sierpień 2022.pdf 420 KB
MRiPS-01 wrzesień 2022
MRiPS-01 wrzesień 2022.pdf 377 KB
MRiPS-01 październik 2022
MRiPS-01 październik 2022.pdf 385 KB
MRiPS-01 listopad 2022
MRiPS-01 listopad 2022.pdf 384 KB
MRiPS-01 grudzień 2022
MRiPS-01 grudzień 2022.pdf 377 KB
MRiPS-07 pierwsze półrocze 2022
MRiPS-07 pierwsze półrocze 2022.pdf 171 KB
MRiPS-07 drugie półrocze 2022
MRiPS-07 drugie półrocze 2022.pdf 127 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display