Uprzejmie przypominamy, że zgodnie z §3 ust. 1 Umowy o wypłatę dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19 w terminie 30 dni po upływie okresu dofinansowania Przedsiębiorca składa do Urzędu Pracy:
- Dokumenty potwierdzające prawidłowość wykorzystania środków dofinansowania,
- Dokumenty potwierdzające zatrudnienie pracowników, na których otrzymał dofinansowanie przez okres jego otrzymywania.
Przez ww. dokumenty należy rozumieć:
- Deklarację rozliczeniową ZUS DRA wraz z załącznikami (imienne raporty miesięczne o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach ZUS RCA/RSA).
- Listę płac z potwierdzeniem dokonania wypłaty za każdy miesiąc oraz listy wypłat zasiłków chorobowych,
- Dokument potwierdzający dokonanie wpłaty należności do ZUS z tytułu składek na ubezpieczenia społeczne.
- Zestawienie faktycznie poniesionych przez przedsiębiorcę kosztów wynagrodzenia - art. 15 zzb - do pobrania poniżej.
W przypadku Przedsiębiorcy, który wnioskował o dofinansowanie na okres 1 miesiąca, np. tylko na miesiąc kwiecień, oznacza to, że ww. dokumenty musi on złożyć w terminie 30 dni liczonych od dnia 1 maja 2020 r.